Vfp kereskedőknek - Vfp Office

Először a rossz hír: ha Ön egy kiskereskedő (bolt), akkor ez nem az a szoftver amivel a valós idejű készletnyilvántartást meg fogja tudni oldani. Ehhez hiányzik a készletrendszer pénztárgépekkel történő integrációja. Jobb a helyzet ha Ön gyártással foglalkozik, hiszen ez esetben az Ön ideális szoftvere a Vfp Capital - ez ügyben kérjük forduljon közvetlenul a SekaSoft Kft-hez.
Ha Önnek nincs se pénztárgépe se gyártása, hanem csak ad és vesz, akkor viszont itt pont jó helyen jár, az Ön ideális szoftvere a Vfp Office!
Miért?

  • a Vfp Office integrált, készletkezelést tartalmazó vállalatirányítási rendszer. Ez azt jelenti, hogy az Ön raktárosa ebben a szoftverben veszi be- és adja ki az árut, az Ön pénzügyese ezek alapján ellenőrzi a bejövő számlát és állítja ki a kimenő számlákat, az Ön könyvelője pedig boldog lesz, mivel - ha a bevezetés során jól állította be a paramétereket - nincs dolga a bejövő és kimenő számlák könyvelésével és a készletek értékelésével se. Tehát nincs kétszeres rögzítés, nincs "nálunk nem annyi a készlet/kintlévőség" probléma, nincs egymásra mutogatás, mert mindenből csak egyetlen egy fajta adat van.
  • az integráció nem csak a készletnyilvántartás és a könyvelés, hanem a pénzügy és a könyvelés között is megvalósul. Ön nem csak azt figyelheti meg az irodájából ki se mozdulva hogy egy távoli raktárban milyen aggasztóan alacsony vagy éppen magas valamely termék mennyisége, azt is megfigyelheti hogy kintlévőségei hogyan alakulnak, kiküldheti vagy küldetheti az egyenlegközlőket-fizetési felszólításokat gombnyomásra.

A készletrendszer (bármilyen készletrendszer) alkalmazását csak azoknak az ügyfeleinknek javasoljuk, akik készek az ehhez szükséges fegyelmet betartani és betartatni. Ha Ön szerint a készletmozgásokat majd "utólag felviszi valaki a gépbe", akkor jó eséllyel nem lesz az egészből semmi, néhány hét után Ön azt fogja megfigyelni hogy a "gépben" lévő készlet és a valóság között az összefüggés hmm laza. Ez a dolog csak úgy működik, ha a ki- és beszállítások valós időben és azonnal bizonylatolódnak, ez praktikusan azt jelenti hogy először kiállítja a raktáros a szállítót vagy raktárkiadásit ezt követően lehet kivinni az árut a raktárból, Ön pedig az "ügymenet gyorsítását" keményen szankcionálja.